poniedziałek, 23 listopada 2015

Ukwiecony przybornik

Witajcie :)


Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy przybornik na pędzle i szpachelki.



Jako bazę do jego wykonania użyłam rolkę, która została mi po zużytej dużej taśmie klejącej. Bazę okleiłam moim ulubionym ostatnio papierem, a mianowicie szarym drewienkowym z kolekcji LOFT Christmas.




Przybornik ozdobiłam essowymi tekturkami. Nakleiłam je z dwóch stron tak, aby część ozdobna przybornika była widoczna zawsze, bez względu jak mi się on "ustawi" na biurku. Daje to też przyjemne urozmaicenie, nigdy nie wiem, którą stroną przybornik się do mnie ustawi akurat dziś ;)





Górę i dół przybornika ozdobiłam beżową koronką a potem już tylko szalałam z kompozycją kwiatową. Wybrałam dużo dużych kwiatów, rozmieściłam je "losowo" a następnie kompozycję uzupełniłam mniejszymi kwiatuszkami.




Na koniec pozostało mi już tylko nakleić półperełki oraz potuszować przybornik gdzieniegdzie kolorem turkusowym.




I gotowe!! :) Jak Wam się podoba?



Poniżej znajdziecie pełną listę podlinkowanych produktów, których użyłam do wykonania tego pojemnika.


                 



Pozdrawiam serdecznie!!



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) cieszę się, że się spodobał :)
      pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      obawiałam się tego koloru tuszu do tej bazy, ale cieszę się teraz z tego wyboru :) fajnie ożywił bazowe kolory przybornika.
      pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. no właśnie jest dość nietypowy, tym bardziej cieszy to, że się sprawdził, super wg mnie, podrawiam :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z takim przybornikiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak fajnie się sprawdza :)
      teraz wszystkie mediowe narzędzia mogę przechowywać w jednym miejscu pod ręką. super wygoda!
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. fantastyczny , cudna kolorystyka i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Fenomenalnie piękna praca ;-)

    OdpowiedzUsuń