sobota, 21 listopada 2015

Kolorem po oczach !!!

Witam!

Na przekór aurze za oknem pobawiłam się kolorami. Intensywne barwy na moim LO-sie w kontraście ze stonowanym tłem biją po oczach. I o to mi właśnie chodziło. Macie dzisiaj w gratisie terapię kolorami!


Wspomnienie letniego spaceru z wnuczką:





Nieustannie jestem pod urokiem tego bezzębnego uśmiechu!


Kwiatuchy wykonałam własnoręcznie, a  fantastyczne firmowe tekturki pomalowałam kredkami akwarelowymi i medium szklącym. Podsypałam trochę bladoróżowych mikrokulek, chlapnęłam gesso.
Nie jest to majstersztyk, ale sama praca z produktami przyniosła mi wiele radości i przebiegała w wyjątkowo relaksującej atmosferze.
Zawsze uważałam takie "jarzeniowe" kolory za nieco tandetne, ale tu są jak najbardziej uzasadnione.

Jak Wam się podobają nasze tekturki? Czy dokonalibyście ich zakupu? A może macie jakieś propozycje wzorów tekturek?

Poniżej zamieściłam podlinkowane produkty dostępne w sklepie, a Was zachęcam do zabawy z kolorami.




Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


12 komentarzy:

  1. Taka terapia kolorami dzisiaj jest nieodzowna.
    Piękne LO

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj taka pozytywna energia była mi potrzebna. Super praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale energetyczna oprawa takiego uroczego zdjęcia :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba to jiz bedzie moja stala terapia ;-) Piekna praca a Wasze tekturki owszem juz mam ;-)

    OdpowiedzUsuń