środa, 25 listopada 2015

W klimacie świąt

Jeśli coś ma początek,musi mieć i koniec.., dzisiejszym postem żegnam się z Wami. Moja przygoda z essami dobiegła końca. Dziękuję wszystkim za motywację do działania, mam nadzieję, że udało mi się zainspirować choć kilka osób. |To już dla mnie wiele. Dziękuję Lidii za współpracę i za nowe doświadczenia. Dziękuję koleżankom z teamu, które są na prawdę dobre w tym co robią.
Ponieważ już nie będę miała takiej możliwości tą oto kartką składam Wam świąteczne życzenia.Wszystkiego dobrego!!!









w pracy wykorzystałam;
      

     

     


Pozdrawiam serdecznie !!! Agnieszka :)

Agnieszka

12 komentarzy:

  1. wspaniala karteczka, dziękuję za wiele wspaniałych prac, którymi poprawiałaś mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) takie słowa również poprawiają mi humor! pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękna kartka, życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest czas powitań i czas pożegnań... Będzie mi brakowało Twoich prac. Wszystkiego dobrego i twórczego!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa.Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Wspaniała. Wszystko przemyślane i idealnie do siebie dobrane. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń