niedziela, 29 listopada 2015

Romantyczna girlanda...

Witajcie!

Choć święta zbliżają się dużymi krokami przygotowałam dzisiaj pracę o nieco innym charakterze ;)
Aczkolwiek stanowić ona może niepowtarzalny prezent pod choinkę :)

Zainspirowana naszą essową tekturką - girlandą postanowiłam zrobić mix-mediowy blejtram 
w romantycznym klimacie z ramką na fotografię otuloną kwiatami i utrzymany w kolorystyce 
złamanej bieli i przeróżnych odcieni brudnego różu.


Najpierw wyznaczyłam miejsce, w którym będzie znajdowała ramka. 
Następnie przy pomocy masek dodałam trochę struktury zarówno na blejtramie jak i drewnianej ramce.
Dodałam koronki, tiulowe kwiaty, rozbudowałam całą kompozycję kwiatową wokół ramki 
wzbogacając ją o metalowe listki, serwetki,polimerowe ozdoby i guziki i całość pokryłam gesso.


Kolejny etap to rzecz jasna koloryzacja :)
Największa zabawa a czasem i długie godziny, by uzyskać zamierzony efekt ;)
Ale w końcu się udało...na koniec parę chlapnięć białym splashem 
i podklejenie wybranych miejsc purpurową mikką :)


I jak się Wam podoba? 

MATERIAŁOZNAWSTWO:


Ponieważ Mikołajki tuż, tuż...ogłaszamy

 CANDY MIKOŁAJKOWE!!!

A do wygrania...

NIESPODZIANKA!!!

której wartość przekracza 60 zł :)))

Chętni????

To ustawiajcie się w kolejce :)

Warunkiem koniecznym wzięcia udziału w zabawie jest

wpisanie kolejnego numerka.

Zapisy trwają do 5 grudnia do godz. 18:00

a ogłoszenie wyników oczywiście w Mikołajki ;)

ŻYCZĘ POWODZENIA!

43 komentarze:

  1. 1. Cudowne....cudowna kolorystyka...cudowne kwiaty...chciałabym kiedyś zrobić takie cudo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tak miłe słowa :) trening czyni mistrzem....więc mocno trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. 2. Piękna praca i ja ustawiam się w kolejce po niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Piękna praca, piękna niespodzianka, więc i ja staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  4. 3. Mi też bardzo podoba się ta propozycja :) uzyskany efekt kolorystyczny jest sliczny, a i kompozycje kwiatowe super, całość naprawdę świetna:) Oczywiście bardzo ciekawi mnie, co jest w Mikołajkowej niespodziance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki :) i tu nam chochlik pikusa sprawił ;) dwa komentarze jednocześnie były pisane ale pomyłkę uznajemy :D

      Usuń
  5. 5. Ale przepiękna praca. Wspaniałe kolory i mnogość detali. Ustawiam się oczywiście w kolejce do mikołajkowej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Mikołaj hojny, Mikołaj tajemniczy...Sama jestem ciekawa, co tam w worku skrywa ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. 6. Och...oniemiałam... Cudowny blejtram Dominiko! I oczywiście grzecznie ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo z całego serducha :* to praca, która powstała z tej mojej tajemniczej zajawki opublikowanej na fp ;)

      Usuń
  7. Właśnie zauważyłam, że Aneta i Linka obie mają nr 3. Pisały równocześnie komentarz? I co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznamy oba wpisy: D komentarze były jednocześnie pisane, co widać po czasie ich publikacji ;) więc odpuszczamy błąd w numeracji ;)

      Usuń
  8. 8. Piękna praca, wow! Bardzo mi się podoba. I ja ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) wystąpił drobny błąd w liczenia ale uznajemy Twój udział...przeczytałaś post do końca a głównie o to chodziło ;)

      Usuń
  9. 8, chyba wychodzi że ja 8?? również staję w kolejce, ps blejtram cudny, swietna kompozycja i bombowe kolorki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza ;) ślicznie dziękuję i pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. 9. ja tez się ustawiam i to z wielką chęcią :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) cieszę się ogromnie, że moja praca się podoba :) pozdrawiam

      Usuń
  12. 12. Chyba, bo się pogubiłam w liczeniu.
    Przepiękna kompozycja. Sama chciałabym dostać taki prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie dopiero 10 ;) faktycznie zrobiło się małe zamieszanie ale czuwam nad numeracją :) grunt, że doczytałaś post do końca i to jest dla nas najważniejsze! Dziękuję za słowa uznania :*

      Usuń
  13. 11. A ja przyszłam z fb, bo widziałam miniaturkę i koniecznie chciałam się pozachwycać z bliska tą pracą. Jest cudowna!! Ale skoro już jestem i załapałam się niechcący na zabawę, to oczywiście biorę w niej udział :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Kasiu :* cieszymy się, że fb ma taką moc ;) życzę powodzenia w naszej zabawie :D

      Usuń
  14. 13......Chyba wcześniej jest pomyłka w liczeniu;)...napisałam kolejny;) Dominika ta praca mistrzostwo świata moje kolorki ...;) ta praca łapie za serce;).....radość....delikatność....uczucie....miłoś ...całą Ciebie widzę w tej pracy;) zamykam oczy i ciągle ją widzę ....koniecznie pomyśl o szkoleniu innych w tej tematyce. POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyliłam się, wyżej Dominika sama napisała w odpowiedzi "A według mnie dopiero 10", więc ja jestem 11, a Ty 12 chyba :D

      Usuń
    2. Ach czujna jesteś Kasiu ;) jest dokładnie tak jak napisałaś ;)

      Usuń
    3. A Tobie Marto dziękuję z całego serducha za tak cudowne słowa uznania :* nawet nie wiesz, jak bardzo dodałaś mi skrzydeł :D pozdrawiam gorąco i trzymam kciuki :D

      Usuń
  15. kurcze spóźniłam się na wasz rabat 20% gapa ze mnie :) jak zawsze heh będzie jakiś rabat jeszcze w tym roku ?

    OdpowiedzUsuń
  16. no teraz już nie mam pojęcia jaki nr wpisać :D więc wpisuje kolejny czyli 14 w kolejce do Mikołaja ;)
    Blejtram jak dla mnie mistrzowski !!! cudne kolory, cudne wykonanie , po prostu mnie zachwycił ! tekturki wkomponowane idealnie
    gratuluję zmysłu artystycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się jako numer 15 w kolejce do Mikołaja! Blejtram to iście koronkowa robota! Piękny:) Nie będę więcej pisać - podpisuję się w całości pod wszystkimi komplementami powyżej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 :) dzięki Beata :D ale miło się czyta te wszystkie komentarze...pozdrawiam i życzę powodzenia w naszej zabawie!

      Usuń
  18. Ale piękny blejtram. Zwykle nie przepadam za różem, ale to zestawienie jest cudowne i te dodatki. Zgłaszam się w kolejce pod numerem 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 :) dziękuję serdecznie :D ja też nie przepadam za różem ale zakochałam się w nim odkąd na świat przyszła moja córa ;)

      Usuń
  19. Winszuje niesamowitego talentu i umiejetnosci. Cos wspanialego ta Twoja praca. Nigdy wzyciunie uda mi sie zrobic czegos chodz w polowie podobnego. Napatrzec sie nie moge. Piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że praca się podoba :))) ale nie oceniaj się aż tak surowo Justyna ;) najważniejsze byś kochała,to co robisz...pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  20. 17. Blejtram zachwycający!! A do udziału w candy z nagrodami ustawiam się na samym ogonku... póki co :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galimatias nam się zrobił z tą numeracją ;) 16 :D dziękuję bardzo i trzymam kciuki w losowaniu :)))

      Usuń