piątek, 7 czerwca 2019

Exploding box na zakończenie roku szkolnego

Witajcie!
Zbliża się koniec roku szkolnego i myślę ,że forma podziękowań w postaci exploding boxa jest fajnym prezentem dla wychowawcy. W centralnym punkcie mojego boxa wykorzystałam śliczny koszyczek z essowej kolekcji arabeski. Bardzo szybko i łatwo się go składa, wnętrze wypełniłam sizalem, i ułożyłam kompozycję kwiatową z cyni:)










WYKORZYSTANE MATERIAŁY
Arabeski - koszyczek 3D - tekturka do scrapbookinguExploding box 10 cm - biaÅ‚y Eski - ramka 2 - tekturka do scrapbookingu
Kwiatki cynia - różFirst LOVE - 02 - papier do scrapbookinguFirst LOVE - 05 - papier do scrapbookingu
Sizal naturalny

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna forma podziękowania :)
    Przy pierwszych zdjęciach myślałam, że to nie podwójne tagi, a jeden naklejony z przesunięciem na "dziurę" po nim ;) Ale te podwójne są równie efektywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń