poniedziałek, 3 czerwca 2019

Podwodny świat - blejtram mixed media

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was coś innego.

Opowieść o podwodnym świecie pełnym rafy koralowej, zaginionych, cennych przedmiotów i cudowych barw.

Zacznę od początku.

Najpierw zagruntowałam całą powierzchnię blejtramu za pomocą białego gesso. Kolejny etap to nałożenie Plaster Paste.
Po wychnięciu blejtramu, przystąpiłam to tworzenia podwodnego tła.

Najpierw w ruch poszły maski - użyłam tutaj dwóch wzorów.

Całe tło kolorowe zrobiłam przy pomocy pięknych i bardzo wydajnych tuszów alkoholowych marki Renesans, które znajdziecie w naszym sklepie.

Użyłam też rozpuszczalnika i opóżniacza, aby w pewnych miejscach stworzyć ciekawe dla oka plamki i nieco rozjaśnić pracę.

Następny krok to budowanie całej kompozycji.
Zaczęłam więc od wyboru tekturek. Wybrałam nasze essowe łańcuchy małe i większe, które idealnie nadają się do tego typu morskich projektów. Następnie przygotowałam sobie dekoracje - gwiazdkę z masy, którą pomalowałam farbami i gdzieniegdzie pastą pozłotniczą Renesansu.

Stworzyłam też kilka odcisków z masy, które też potraktowałam farbami. W tle są też nasze tekturki pomalowane akwarelami Rensansu.
Tą pracę stworzyłam w całości bez papierów scrapbookingowych.

Następnie przykleiłam jutę na środek pracy i ze sznurków stworzyłam włosy mojej foremce z twarzą. Kolejny etap to obudowywanie całej kompozycji - dodawanie mniejszych szczegółów i kwiatowych, błyszczących cekinów, kół zębatych.
Dodałam też zagnioną maskę na dnie morza i metalowe dodatki od Mitform Castings. Te elementy również pomalowałam tuszami alkoholowymi.

Brzegi pracy posmarowałam pastą pozłotniczą Renesansu.

TUTORIAL VIDEO można obejrzeć tutaj:





Wieczorem zapraszam na mój kanał YT do obejrzenia całego tutorialu. 
Dowiecie się, jak wykonałam blejtram. 




WYKORZYSTANE PRODUKTY:

Renesans - Pasta Pozłotnicza

Renesans - Tusze alkoholowe, kolory: (Brązowy, Błekitny, Pomarańczowy, Czerwony, Ochra, Zieleń właściwa, opóźniacz, rozpuszczalnik)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz