niedziela, 23 czerwca 2019

Mocno nawoskowana kompozycja kwiatowa

Dzień dobry.

Zakończenie szkoły już za nami, zatem dzisiaj pokażę Wam szkatułkę jaką zmajstrowałam jako podziękowanie dla wychowawczyni klasy.

Sama szkatułka to moja standardowa procedura kolorowania drewna, czyli woda i odrobina pigmentu. Do tego na rantach delikatne przecierki z wosków i folii metalicznej. Sama kompozycja to mnóstwo kwiatków, pręcików i dodatków, które na żel medium zbudowałam na górze szkatułki. Spód to pasta strukturalna i szablon, które w ostatecznej fazie zostały spatynowane woskami. Kwiaty oprócz delikatnego kolorowania pyłkami, po tym jak wyschły zostały mocno pokolorowane woskami w różnych kolorach. Dzięki temu uzyskałam tęczowe przejścia. Całość muśnięta splashem brokatowym w kolorze złota. Resztę opowiedzą Wam zdjęcia.
Udanych wakacji!









Pozdrawiam
Magda


W pracy wykorzystałam:

Pasta pozÅ‚otnicza - miedźGesso biaÅ‚e SeeArt 120 ml Ayeeda Medium - Pasta modelujÄ…ca
PudeÅ‚ko drewniane na herbatÄ™ 9 komórPasta woskowa SeeArt - Metal grafit  Pasta woskowa SeeArt - Srebro księżycowe
Róża biaÅ‚a - zestaw kwiatów tekstylnych z liśćmi Sizal naturalny  



9 komentarzy:

  1. Piękna szkatułka 😍
    Jak tak się napatrzę na Twoje mediowanie, to dostaję rozdwojenia jaźni. Jedna część mnie wtedy zachwyca się zdjęciami, a druga część mnie ma doła, że tak mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, koniecznie skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą przed wizytą na naszym blogu, w dniu mojego postu. 😀 A tak na poważnie to bardzo Ci dziękuję za te komplementy i odwiedziny. Buziaczki 😚

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie ☺️

      Usuń
  3. Dziękuję El. Przesyłam uściski 🤗

    OdpowiedzUsuń