sobota, 15 czerwca 2019

Gościnna Projektantka - Agnieszka

Witajcie!

Mam na imię Agnieszka i cierpię na zespół niespokojnych rąk (nazywam to RHS - restless hands syndrome) ;-) Już w podstawówce praca technika była jednym z moich ulubionych przedmiotów.
Ponad 6 lat temu zaczęłam prowadzić bloga Kulki Niesiulki. Na początku był to blog beadingowy - szydełkowałam i szyłam biżuterię koralikową.




Odwiedzałam różne blogi, widziałam różne piękne przedmioty wykonane w nieznanych mi technikach i często inspirowały mnie one do zmierzenia się z nimi. Spróbowałam dzięki temu iris folding, sutaszu, decoupage, techniki karczochowej ozdabiania bombek, kumihimo, lepienia z modeliny i scrapowania.
I to scrapowanie, a najbardziej cardmaking skradł moje serce i zaczął konkurować z miłością do koralików.

Najpierw było "płasko", ale z czasem pojawiły się warstwy i różne formy przestrzenne.







I to forma przestrzenna jest moją inspiracją gościnnej projektantki. Ozdobiłam herbaciarkę z Essy-Floresy. Wykorzystałam do tego papiery z kolekcji Vintage damasks oraz tekturki z kolekcji Jesienny las i Chwile.





W pracy również zajmuję się poniekąd rękodziełem. Jestem diagnostką laboratoryjną (to osoba, która bada w laboratorium m.in. waszą krew) i często sama pobieram krew do badań, które potem wykonuję.

Mamy też z mężem pasiekę. Oprócz miodów mamy wosk, z którego odlewam aromatyczne świeczki.

Zapraszam Was na mojego bloga
kulkiniesiulki.blogspot.com
i na fb
scrapy
koraliki

Pozdrawiam, Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz