środa, 5 czerwca 2019

Pierwsza szkatułka po przerwie- delikatnie i monohromatycznie

Dzień dobry.

Miło mi znów dzisiaj dla Was tutaj zagościć i powiedzieć w sekrecie, że wreszcie znalazłam czas na przyjemność. Taka tak, szkatułkowanie to moja wielka miłość. Od nich zaczynałam swoją przygodę i może dlatego czuję do nich taki sentyment. Dlatego też  gdy zostałam poproszona o wykonanie pudełka na rocznicę ślubu, serce me się uradowało. Zamówienie jest od faceta, więc jedyne co się udało to wyciągnąć to, że szanowna małżonka lubi szarości i beże oraz, że w sumie to mogły by być różyczki... Usiadłam i myślałam długo nad tym jak będzie wyglądał dzisiejszy projekt. Stanęło na farbie w kolorze cappuccino zmieszanej z heavy gesso. Przetarte suchym pędzlem przy pomocy metalicznej farby w kolorze grafitowym. Całość zamykają woski i patyny w kolorach złota oraz delikatna poświata z perłowego wosku, który nadał wyrafinowanej delikatności drewnianej powierzchni. Kwiatki zostały potraktowane tymi samymi mediami co szkatułka oraz essowa tekturka, która zamknęła w sobie serduszka. I już, nic więcej nie powiem tylko podrzucę dużo zdjęć bo wreszcie wyszło słońce i można było poszaleć.









 Pozdrawiam cieplutko


W pracy wykorzystałam:

Pasta pozÅ‚otnicza - miedźGesso biaÅ‚e SeeArt 120 ml Ayeeda Medium - Pasta modelujÄ…ca
PudeÅ‚ko drewniane na herbatÄ™ 9 komórPasta woskowa SeeArt - Metal grafit  Pasta woskowa SeeArt - Srebro księżycowe
Kolekcja Royal - ramka 3d koÅ‚oSizal naturalny Róża biaÅ‚a - zestaw kwiatów tekstylnych z liśćmi  

3 komentarze:

  1. Faceci ;)
    Z przyjemnością pooglądałam zbliżenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa są bardzo dokładni w takich kwestiach. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie ☺️

      Usuń
  2. Serca Nasze również się uradowały widząc Twoje pudełko, które jest cudne :) :) dobrze, że w ogóle były jakieś wytyczne :D

    OdpowiedzUsuń