środa, 27 lipca 2016

Kartka dla kierowcy


Witajcie!

Dziś Was zaskoczę prawdziwie scrapbookingową kartką. :) Mediów tutaj tyle co nic- bo tylko troszkę tuszu Distress i troszkę chlapnięć farbą. Wszystko sklejone na super bazie craftowej DL od Rzeczy z papieru. Nie mogło zabraknąć essowej tekturki, która nadała męskiego charakteru.

Więcej Was nie zanudzam, bo lato itd. Zajrzyjcie jednak do sklepiku, bo była mega dostawa. Tusze, wstążeczki i stempelki... Ech...

Miłego wakacyjnego scrapowania!









Pozdrawiam



Wykorzystałam


Pudełko DL wraz z bazą  - brązowe  Tło - szachownica Tusz Distress Pad - Black Soot Farba akrylowa Vivid - Scarlet Ayeeda Medium - Gesso Czarne 

8 komentarzy:

  1. świetna praca , uwielbiam te spersonalizowane prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to bardzo odważna karteczka bo ja to lubię pastele ale tobie udało się połączyć ciemne kolory w jedną całość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, każdy ma swoje kolory. Ja też musiałam wyjść poza swoją granicę. Dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń