czwartek, 7 lipca 2016

Vintage'owe serce i kilka słów o warsztatach



Witajcie :)
Jak tylko dorwałam tekturowe serducho wiedziałam, że zamieni się vintage'ową ramkę. Dla mnie bardzo szczególną bo na oprawionym zdjęciu jest moja babcia.

Tekturkę pokryłam cienką warstwą białego gessa, lekko ostemplowałam i wytuszowałam brzegi. Później bawiłam się układając warstwy papieru, płótna i koronki.
Inspiracją do powstania tej pracy jest sentyment do klimatów vintage a także warsztaty u Cynki :)



Powstała całkiem spora warstwowa kompozycja.




...cudne złote dżety samoprzylepne, mika, mgiełki i na sam koniec znowu odrobina gessa.





A teraz zapowiedziane kilka słów o warsztatach ;) 
Warsztaty są fantastyczną sprawą! Piszę to jako uczestnik jak i prowadząca warsztaty. Jeżeli zastanawiacie się jeszcze po co Wam warsztaty i czy wiedza zdobyta Wam się przyda czy nie to z całą pewnością mogę Wam powiedzieć, że warto zaryzykować. Dla mnie warsztaty to mega ciekawie spędzony czas, pełen zaskoczeń, nowych inspiracji, technik, trików i odkryć. To szalenie ważne spotkania z ludźmi pełnymi pasji oraz nowe, wspaniałe przyjaźnie :)

W miniony weekend miałam ogromną przyjemność prowadzić kameralne warsztaty scrapowe na 12 Dolnośląskich Warsztatach Craftowych. Miejsce nasycone dobrą energią oraz przesympatyczne kursantki, z którymi stworzyłyśmy warstwowego scrapa. Poniżej krótka fotorelacja:





Gotowe prace i essowe tekturki.



Dziękuję dziewczyny!


A wszystkich, którzy nie mogli być we Wrocławiu a mają blisko do Szczecina serdecznie zapraszam na warszataty do Essów-floresów. Na pewno warto!


I jeszcze o użytych materiałach:

   

   

   

   

      Mgiełka Daily Art - błyszcząca - złota


      



Pozdrawiam!!!



  


15 komentarzy:

  1. Super praca, a tekst o warsztatach jest zbieżny z moimi doświadczeniami. Pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Warsztaty będę zawsze gorąco polecać. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniała praca, piękne są obie. Warsztaty to fantastyczna rzecz, chociaż ja przed każdymi warsztatami boję się że zabraknie mi umiejętności i nic mi z tego nie wyjdzie. Jednak warto, bo można zaczerpnąć wiedzy od bardziej doświadczonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim należy wierzyć w siebie i być otwartym na nowe. Po to są warsztaty, żeby spróbować a prowadzący po to, żeby pomóc. Efekt pracy często jest zaskakujący i jest tylko początkiem nowej przygody ;)

      Usuń
  3. Piękna oprawa dla wspaniałego zdjęcia bliskiej osoby. Powędrowałam w sklepie po produktach, które Kasiu poleciłaś, bo "świat mediów" jest dla mnie obcy. Przydałyby się warsztaty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ilość mediów do wyboru jest ogromna i myślę, że zanim zdecydujesz się na zakupy warto poczytać lub właśnie poszukać jakiś warsztatów w okolicy. Zabawa mediami jest wciągająca ;)

      Usuń
  4. Piękne to serducho :)
    Co do warsztatów, to w 100% jestem za. Zawsze się człowiek czegoś ciekawego dowie, choćby jakiś malutkich sztuczek i kruczków ;) Atmosfera zazwyczaj wesoła, gatka szmatka, czas ucieka, pracy przybywa ;) Dla mnie to jeszcze jedno, dla mojego zdrowia - wyrwanie się od codzienności, od codziennych obowiązków i uczepionych "maminej spódnicy" dzieciaków, ot, taka terapia odprężająca ;)
    Szkoda tylko, że Szczecin tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- to jest genialna terapia dla zdrowia psychicznego ;) Na pewno w Twojej okolicy również dzieją się fantastyczne rzeczy, Internet jest kopalnią informacji, na pewno znajdziesz coś ciekawego dla Ciebie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Przepiękna praca,nastrojowa lubię prace w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca, cudnie oprawione zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne serducho :) a warsztaty to fantastyczna sprawa bardzo przydatne można poznać techniki a przede wszystkich spotkać ze wspaniały dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) zapraszam na essowe warsztaty do Szczecina jeżeli tylko jest po drodze

      Usuń
  8. Przepiękna oprawa dla pięknego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń