niedziela, 3 lipca 2016

Kartka gratulacyjna dla rodziców - piękny papier Lemoncraft na uroczystą okazję!

Dzisiaj być może zainspiruję Was do wykonania pracy związanej z narodzinami dziecka. 




Wykorzystałam grafikę autorstwa Alice

Zakupiłam kilka różnych akruszy papierów z Lemoncraftu, które zagościły w naszym sklepie od niedawna i od razu nadarzyła mi się okazja do wykorzystania różowiutkiego arkusza
  nr 1 z kolekcji Maleńkie Cuda


Papiery z tej kolekcji mają klimat vintage i są tak ozdobne, że aż szkoda je zakrywać dekoracjami. Na arkuszach zamieszczone są motywy stosowne do okazji związanych z narodzinami dziecka w wersji różowej i błękitnej.
W skład kolekcji wchodzi również arkusz z elementami do samodzielnego wycinania:


Mając do dyspozycji tak atrakcyjne papiery wykonanie kartki nie nastręcza żadnych trudności!

Do wykonania pracy użyłam materiałów i narzędzi dostępnych w sklepie:



11 komentarzy:

  1. Cudna kartka, papierki, papierkami ale kwiaty mega 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko i cukierkowo - ślicznie :)
    papiery faktycznie piękne, ja to często mam dylemat, bo jak tu zakryć np. kwiatami piękną grafikę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja najchętniej nie dodawałabym żadnych ozdób.

      Usuń
  3. Śliczna kartka:) Ma mnóstwo uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzenie bloga i miły komentarz! Ten papier jest słodki jak lody malinowe!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tu wpadłaś i pozostawiłaś ślad po sobie - dziękuję!

      Usuń
  5. prześliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i cudowne kwiatki

    OdpowiedzUsuń