piątek, 1 lipca 2016

Pierwsza strona

Witajcie :)

na naszym blogu mała zmiana :) 
Niedawno żegnała się z nami Sara, dziś zaś wita się Dawid, który zasili nasze essowe DT.

Witaj w naszym gronie :)

Zobaczcie, co przygotował na powitanie:

* * * * *

Witam wszystkich ,

dziś moja pierwsza inspiracja dla Essów - Floresów. Jestem niesamowicie szczęśliwy, że mogę dołączyć do tak wspaniałego grona projektantów.

Na początek mojej przygody z DT Essy - Floresy  postanowiłem zagospodarować pierwszą stronę mojego art journal'a. Wybrałem paletę kolorów ziemi - brąz i yellow amber.


Dodałem nieco czerni w postaci czarnego gesso z dodatkiem magic powder, których mieszankę nałożyłem przez maskę z damaskami. 



Dodałem sporo brokatu, żwirku i płatków miki przyklejonych na gel medium. Całość po wyschnięciu  rozjaśniłem odrobiną białego gesso nałożonego suchym pędzlem.



Na koniec dodałem kilka chlapnięć czarnym splashem.


Do zrobienia tego wpisu użyłem:


  
      


Pozdrawiam wszystkich


8 komentarzy:

  1. Dawid od dawna podziwiam Twoje prace. Bardzo się cieszę, że będzie można tutaj Cię spotkać. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna pierwsza strona, szczególnie podobają mi się kolory i tekstura. A, że ja nadal czekam na natchnienie może mnie zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę się doczekać Twoich inspiracji! Aż chce się eksperymentować z mediami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna mediowa okładka :) czekam na kolejne inspiracje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mediowa okładka :) Czekam na kolejne inspiracje i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń