sobota, 9 lipca 2016

Mix mediowa ramka ze stempelkiem

Witajcie essowi fani :)

Przybywam do Was z ramką, w której wykorzystałam cudny stempelek, mnóstwo mediów i kwiatki z foamiranu.




Stempelek jest jednym z kilku jakie znajdziecie w kolekcji Primy Create In Faith. Bardzo ciekawe stempelki w sam raz do ramek, albumów lub na zakładki. Świetnie nadają się do kolorowania. Mój stempel najpierw odbiłam bezbarwnym tuszem do embossingu, posypałam białym pudrem i podgrzałam. Taki zabieg pozwala lepiej trzymać w ryzach "wodniste" media. Pokolorowany kredkami akwarelowymi. Do ich rozmywania (a także pracy na innych mediach) świetnie nadają się pędzle wodne.

Zachęcam do odwiedzenia działu Narzędzia- znacznie się ostatnio rozrósł i pojawiło się w nim mnóstwo przydatnych rzeczy. Nożyki do precyzyjnego cięcia, maty samoregenerujące, taśmy magnetyczne i wieeele innych.




Ramka to moja standardowa mix mediowa mieszanka gessa, pyłków shiny powder, rainbow colour, farb metallic, splashy i czarnego tuszu archival. Dodatkiem są różnej wielkości kuleczki szklane.

Kwiaty z foamiranu wykonałam samodzielnie, a jeden z nich to ten z essowej tekturki. Kurs na jego zrobienie znajdziecie tutaj.

Ciekawe są także foremki na masy plastyczne- u mnie to ta biała rameczka pośrodku.




Dziękuję serdecznie za wspólne chwile i do następnej inspiracji. Zaglądajcie, bo już za kilka dni rusza nowe, ciekawe wyzwanie i całe mnóstwo fantastycznych prac inspiracyjnych.


Pozdrawiam




W pracy wykorzystałam:

Mary - stempl gumowy  Margaretki  Niezapominajki  
Ayeeda Medium - Gesso Białe RAINBOW COLOR - Turquoise - turkus DUO Farba akrylowa METALLIC - Blue - niebieski Farba akrylowa METALLIC - Raspberry - malinowa Foamiran - ecru


11 komentarzy:

  1. Jeden rzut oka i od razu przeczuwałam, że to Twoje ;) piękna ramka, ciekawy efekt z tym pudrem do embossingu.
    Muszę iść te nowości pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, już tak rozpoznawalna jestem? A do sklepu zapraszamy, dużo nowości. Embossing fajnie się sprawdza. :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Zawsze zachwycały mnie Twoje prace mixmediowe.
    Ramka jest cudna a stempel rewelacyjnie pokolorowany. Rozprowadzenie światła i cienia super (dla mnie nieosiągalny efekt).
    O ile ramka jak i stempelek to jak zawsze u Ciebie perfekcja o tyle w tym zestawieniu jakoś mi się to gryzie ze sobą.
    Ciężkość ramki nie współgra mi z lekkością tak pokolorowanego stempla. Być może zdjęcie nie oddaje realnych kolorów (czasami tak bywa) i stąd moje odczucia.
    Nie ulega jednak wątpliwości fakt, ze ramka to mistrzostwo!!! :) eh, pomarzyć tylko mogę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za odwiedziny i miłe słowo. :) Cóż, nie zawsze wszystko nam w cudzych pracach współgra i tak może być tym razem. A co do kolorowania, to trzeba ćwiczyć i osiągniesz sukces! Powodzenia i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. wow zachwycająca mediowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! I nie wiem co więcej napisać

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały kolor ramki, a sam stempelek bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ramka się spodobała. :) Stempelki polecam :)

      Usuń
  6. Piękna ,niepowtarzalna praca ile pracy w nią włożyłaś.. ale warto było bo jest efekt..

    OdpowiedzUsuń