poniedziałek, 13 lipca 2015

Fiołkowy komplet

Witajcie :)

Lato to ulubiony czas ślubów.
Dziś przygotowałam komplet na ślub,
który odbędzie się dopiero na początku sierpnia, 
czyli tuż, tuż... ;)

Jako bazę papierową wybrałam piękny papier w fiołki,
bardzo delikatny i świetnie pasujący do tej uroczystości.


Główną ozdobę stanowi ostatnio mój ulubiony wykrojnik
delikatnej serwetki ozdobiony kwiatami w kolorze
kości słoniowej połączonej z białymi perełkami na żyłce


Pudełeczko ozdobiłam tylko kwiatami.
We wnętrzu wieczka znalazła się kieszonka 
na papierowy prezent ;)


Jeszcze z bliska dekoracje


Mam nadzieję, że komplet spodoba się Parze Młodej.


Już dziś życzę im wiele szczęścia i radości
na nowej drodze życia.


W pracy wykorzystałam:

     
 

*****

To już komplet pierwszych inspiracji naszego essowego DT.
Mam nadzieję, że różnorodność prac spodobała się Wam,
i każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie :)

Ale to nie koniec niespodzianek ;)

Nasze DT ma ich jeszcze kilka w zanadrzu!
 Zaproponujemy Wam kilka wspólnych, cyklicznych zabaw.

Pierwsza zabawa już dziś!

Raz w miesiącu będziemy ogłaszać ekspresowe candy.
Ogłoszenie, jak to, ukryte będzie gdzieś w tekście. 
Ot jedno, czy dwa zdania informacji dostępnej 
dla czytających i komentujących (dziś wyjątek).
Candy nie będzie też ogłaszane na Facebooku.
Nagrodami będą produkty z naszego sklepu,
czasami trafi się rabat.

Co należy zrobić, aby wygrać klik:

Pozostaw komentarz pod tym postem.

Udostępnij informacje o candy za pomocą dowolnego kanału komunikacyjnego Google umieszczonego na końcu postu (Blogspot, Twitter, Facebook, Pinterest).

Czekaj na wynik, które też będą zamieszczony na blogu.

Zapisy tylko do środy - 15.07. godz. 10.00.
Ogłoszenie wyniku w czwartek - 16.07.

Zapraszam do zabawy i powodzenia!

39 komentarzy:

  1. Takie rzeczy tylko w essy :D Fantastyczny pomysł na promocję :) Trzymam za Ciebie kciuki Lid :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm, fajna wiadomość na początek deszczowego poniedziałku :)
    ps. udost. na fb

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła wiadomość :) już udostępniam i pozdrawiam ciepluchno, mimo chłodu i deszczu za oknem....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekspresowe candy? Brzmi bardzo ciekawie, z chęcią więc dołączę do zabawy w ten poniedziałek ponury i szarawy ;) Udostępniam na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie ostatnia nasza zabawa, na którą jeszcze w tym miesiącu zaprosimy ;)

      Usuń
  5. I ja się bawię z Wami, udostępniłam informacje przez g+1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam :) zapraszam do uważnego obserwowania blogu, bo będzie warto :) ale o tym na razie cicho sza..... ;)

      Usuń
  6. Ale szczęście akurat jeszcze dopatrzyłam się chwilkę przed wyjazdem a miałam juz nie siedzieć przy komputerze :D Udostępniam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł i fajna zabawa. No i miłe docenienie komentujących :) a post udostępniłam na moim fb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł , udostępnionwe na g+1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu DT :) mamy jeszcze kilka fajnych pomysłów, ale o tym innym razem ;)

      Usuń
  9. Udostępnione na fb :) Fajny pomysł, zawsze miło jest mieć szansę na wygraną :D
    A komplet piękny, kieszonka z falbanką jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Udostępniam na facebooku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca, delikatna i urocza

    +1 na facebooku

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, super candy :) wrzuciłam na pinteresta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na osłodzenie poniedziałku:) u mnie na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne. Fajne te perełki. Już udostępniam :-) Pozdrawiam Magda Lena

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłoby super:-)- udostępniłam na fb

    OdpowiedzUsuń
  16. Uff... jeszcze zdążyłam :) Udostępniłam na blogu.
    Ślubne pudełeczko śliczne. Fajny pomysł z kieszonką na papierkowy załącznik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super pomysł :) Dołączam się do zabawy, udostępniłam na fb :)
    Karteczka śliczna, taka subtelna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta karteczka taka w delikatnych fiołkowych barwach i sliczn oprawa .
    udostepniony na FB
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna karteczka, spryciarze ;P chetnie będę teraz czytać wasze wszystkie posty :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka super!! A osobie odpowiedzialnej za ten pomysł z candy należy się medal :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny komplet. Cudne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń