środa, 8 lipca 2015

Wrocław pełen niespodzianek

Witajcie :)

w ostatni weekend odbył się we Wrocławiu Zlot Kwiatu Dolnośląskiego.
I ja tam byłam i świetnie się bawiłam,
zwłaszcza na zajęciach a Aidą
właścicielką marki produktów 13Arts.

Efekt pobytu mieliście częściowo okazję zobaczyć już w sklepie
oraz na Facebooku.
Pojawiły się już nowe papiery Papier Passion.
A to nie koniec nowości.
Dzięki warsztatom dojdzie też sporo produktów marki 13Arts,
ale to jeszcze chwilkę potrwa :)

Dziś jedna z prac zrobiona na zajęciach prowadzonych przez
 Aidę:




Zapraszamy do sklepu oraz na stronę Facebooka :)

Lidia



9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę zlotu, zazdroszczę warsztatów ;) śliczna praca :) a na nowości...już przebieram nóżkami ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, część sama dowiozłam, druga paczka już w drodze :)

      Usuń
  2. Piękna praca:) Może następnym razem uda Nam się spotkać na jakimś zlocie. A do sklepiku koniecznie muszę zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :)

    Miło mi będzie się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serducho!!
    W moich stronach ani zlotów ani warsztatów nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żałuję że nie mogłam tam być. Piękności.

    OdpowiedzUsuń