piątek, 31 lipca 2015

Sentymentalnie

Witajcie :)

Dziś chcę pokazać Wam kolejną pracę, które powstała blisko miesiąc temu na warsztatach pod okiem Ayeddy w trakcie Dolnośląskich Lenich Warszatów Craftowych, w których miałam ogromną przyjemność uczestniczyć.

W trakcie warsztatów oprawialiśmy zdjęcia na blejtramie.
Wybrałam bardzo stare zdjęcie, bo jest to zdjęcie mojej mamy z jej dziadkiem.

Praca z tą fotografią była ogromną przyjemnością, a oto efekt:


Dużo warstw, dużo mediów, sporo tuszu i różnych dodatków


Po tej pracy stwierdziłam, że można w mediach się zakochać :)


Wszystkie media oraz kwiaty znajdziecie w sklepie Essy-Floresy.

Zapraszam :)

24 komentarze:

  1. Piękna, pełna serca, klimatu tamtych czasów, które z pewnością dodaje to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) praca trafiła do mojej mamy, przywołała dużo wspomnień

      Usuń
  2. Pięknie... Coraz bardziej się przekonuję, że też tak chcę umieć ;) Chociaż jeszcze niedawno mediowe prace jakoś do mnie nie przemawiały...
    Pierwsza maska i jakiś cudowny "magiczny" proszek zamówiony ;) Jak przyjdą będzie zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga! media uzależniają. A proszek jest fajny, można, a nawet trzeba go mieszać z różnymi innymi mediami uzyskując fajne efekty Powodzenia przy próbach i proszę pokazać jak wyszły :) chętnie na stronie pokażemy prace naszych klientów :)

      Usuń
  3. Ależ cudo... Ja jestem zakochana w mediach, ale na razie muszę sobie radzić samodzielnie- z różnymi efektami :-/ warsztaty u Ayeedy to moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a warsztaty to bajka, Ayeeda fantastycznie opowiada o mediach, o tym co można z nimi zrobić, jak uzyskać różne efekty. Odpowiada na pytanie i dzieli się własnym doświadczeniem. A przy okazji SUPER atmosfera! Wrocław ode mnie też jest daleko, ale warto było pojechać :)

      Usuń
  4. Media, kwiaty... A nimi otoczona pamiątkowa fotografia.... Odpowiednio dobrane kolory dają niesamowity efekt;) Gratuluję i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. zachwycająca, piękna kompozycja, cudna oprawa zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna praca idealnie dobrane kolory i wkomponowane zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca urzeka, stara rodzinna fotografia dodaje klimatu i nastroju. Jej wielowarstwowość, przestrzenność idealnie się komponuje w całość:) Ja też powoli myślę o mediowym świecie ale jeszcze jakoś się boję. Może przez napatrzenie się na takie cudne prace, mobilizacja przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) ja też się bałam, coś tam próbowałam, ale to nie było to... dużo odwagi dały mi warsztaty. Pewnie, że do wszystkiego można dojść samemu, ale warsztatów nic nie zastąpi, zwłaszcza takich, gdzie prowadzący chce podzielić się swoją wiedzą :)

      Usuń
  8. .podoba mi sie bardzooooo!
    Bursztynowa, lekko połyskująca, wielowarstwowa oprawa, dla drogiemu sercu zdjęcia- przepiękna.
    Stemplowanie i metalowe dodatki wspaniale uzupełniły blejtram..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) z wielką przyjemnością czyta się takie słowa :)

      Usuń
  9. przepiekna praca:), a zdjecie BEZCENNE:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pięknie!!!! A zdjęcie super pamiątka i na dodatek pięknie wkomponowane i wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widespread among most variations of the move is the stance, which has the legs spread and
    the dancer in a half squat position with the booty popped out.” Some of the far more sophisticated twerk moves consist of a full forward
    bend with the hands on the floor or even a handstand position with
    the legs on the wall for what has been coined the Wall Twerk.

    OdpowiedzUsuń