wtorek, 7 lipca 2015

Pastelowo,kolorowo...letnio


Witajcie :)

Jako pierwszą moją inspirację przygotowałam kolorową , 
letnią i delikatnie mediową kartkę w pudełku :) 
Urzekły mnie piękne papiery w pastelowych  kolorach,
 więc nie omieszkałam ich użyć.
Oczywiście  mojej pracy (każdej) znajdziecie 
kwiaty , koronki i sznurki  oraz ćwieki ,
które są doskonałym dopełnieniem każdej pracy.
Mam nadzieję, że choć kilka z Was się zainspiruje moją pracą, oglądajcie zatem ...







                                                                           Produkty;


  





Pozdrawiam wakacyjnie :)

Agnieszka






10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, taka leciutka mimo sporej ilości kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczarowałaś mnie tymi stokrotkami :) są urocze .....:) skradnę Ci je dziś ......:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, nawet nie musiałam patrzeć kto jest autorem tej wspaniałej karteczki, Aga wymiatasz!! świetna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwintesencja lata.
    Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie można się napatrzeć takie cudne :)

    OdpowiedzUsuń