czwartek, 23 lipca 2015

......i gitara



              Witam serdecznie :)

Niesamowitą radość sprawiła mi twórcza zabawa z zestawem stempli, w którym oprócz głównego obrazka 
znajdziemy napisy, kwiatki, ptaszki. 
Elementy te możemy wykorzystać też w innych projektach....


Z mojego zestawu wykorzystałam 
ptaszki w trzech wersjach,  napis, dziewczynkę. 
Wszystko pomalowałam promarkerami. 
Jednak stemple możemy kolorować też kredkami, pisakami....
co tam macie....


Całości kompozycji uroku dodają Gardenie


Drobne elementy poprzyklejane na kosteczki 3d, papiery



Kochani moi.....

Na koniec.... czekajcie na szereg niespodzianek dla WAS :) ....wspólnych inspiracji, wyzwań....  niesamowitej, kreatywnej zabawy wraz moimi niesamowitymi koleżankami z DT.
Zdradzę Wam..... będziecie zachwycone....:)




Materiały:


   



Pozdrawiam serdecznie :)



16 komentarzy:

  1. To już wyczekuję:) Stempelki super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśna, ujmujesz mnie tymi swoimi kolorowankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś...Gdzie Cię tu przyniosło? Byłam ciekawa, kto dodał mi komentarz, zaglądam - praca podobna do Twojej;) A tu mi Twoja fotka wyskoczyła? Ale mnie zaskoczyłaś?! Karteczka fajowska oczywiście, bo jednak promarkery dają wiele możliwości:) Ale jeszcze nie jestem ich posiadaczką niestety... Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka. Stempelek ślicznie pomalowany!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nie wiem czemu, ale kartecka przyjemnie skojarzyła mi sie z najpiękniejszym dla mnie miejscem na świecie- z Przystankiem Woodstock, ta dziewczyna z gitarą taka fajna hippie- super kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze cudne kolory i pięknie pokolorowane. Ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Deja vu.. Haha no, tak przed chwilką byłam u Ciebie ;-) To tutaj też pochwalę: wesolutko, na kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza, wesoła karteczka, podoba mi się ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech stempelek marzenie a jak po mistrzowsku pokolorowany!!! Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń