niedziela, 19 lipca 2015

little pleasures!

Hej :) 

Dzisiaj przynoszę Wam scrapa stworzonego przede wszystkim z papierów Scrapberrys i dodatków od nich, ale też naklejek Teresy Collins :) 

Postanowiłam oscrapować nasze "małe przyjemności". Zdjęcie pochodzi z CraftWawy, może na dworze nie było wtedy tak słonecznie, ale dobre chwile z pewnością warto oprawić w pozytywne barwy :) 


Detale: 


możecie przyjrzeć się z bliska papierkom Scrapberrys, które idealnie pasują do różnych prac jako dodatki :) 



tutaj można dostrzec różyczki z Primowej kolekcji Garden Fable :) 


I małe przybliżenie na naklejki Teresy Collins. :) 

Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój słoneczny scrap, pochlapany mgiełką 13arts w cudownym pastelowym kolorze :) 

Poniżej znajdziecie odnośniki do produktów jakich użyłam: 

        

Pozdrawiam wszystkich słonecznie i życzę udanego dnia! 

DT Essy-Floressy

12 komentarzy:

  1. Zawsze jestem pełna podziwu dla scrapów Sajci. Czapki z głów....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka lekkość panuje w Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca;) Coraz bardziej podoba mi się ,,karteczkowanie";) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna praca:), a te dodatki....:)-cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, energetycznie, jak zawsze u Sajci.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka karteczka;) I rzeczywiście słoneczna;) Piękne są te wszystkie dodatki do ozdób, tylko jeszcze nie wiem what is what... Ale powoli ,,załapię);) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Spodobał się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń