wtorek, 21 lipca 2015

Neonowo...do ślubu?



Witajcie!

...a czemu nie ;)
Lubię łamać stereotypy, dlatego tym razem przygotowałam  mocno zmediowaną karteczkę ślubną, 
w iście soczystych, wręcz neonowych kolorkach :)
Myślę, że jako prezent ślubny, będzie się bardzo wyróżniać z tłumu...


Wybrałam papier z kolekcji " Mental Vacation" od 13 @arts.
Trochę go podarłam, skleiłam i przeszyłam maszynowo :)
Następnie przez maskę naniosłam pastę modelującą a po wysuszeniu przykleiłam kompozycję.
I teraz zaczęła się zabawa :) użyłam mgiełek w trzech kolorach,
całość pochlapałam tuszami Splash i przykleiłam mikrokuleczki...
ostatnim czasem wszechobecne w moich pracach ;)


Pozdrawiam serdecznie!


UŻYTE MATERIAŁY:
http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Papier-MENTAL-VACATION/576http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Ayeeda-Medium-Pasta-modelujaca/572
http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Ayeeda-Mists-Pearl-Pearl-Yellow-zolty/535http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Ayeeda-Mists-Pearl-Pearl-Pink-roz/538http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Ayeeda-Mists-Pearl-Pearl-Bordeaux-bordowy/539
http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Tusz-SPLASH-Czarny/566http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Tusz-SPLASH-Bialy/567http://www.essy-floresy.pl/pl/p/Mikrokuleczki-czerwone/1000

41 komentarzy:

  1. Pomysłowa, nietypowe kolorki, kartka łamiąca schematy:) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka jest przecudna:), sama chcialabym taka dostac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że młodej parze też przypadła do gustu ;)

      Usuń
  4. Piękna!! Twoje prace są niesamowicie energetyczne. Nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a pomyśleć, że przez bardzo długi okres w moim życiu dominowała czerń :o teraz nadrabiam wszystkie zaległości ;)

      Usuń
  5. Pomysłowa, bardzo energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) podoba mi się użycie tych mikrokuleczek :) taki mały detal jak "kropka nad i" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja się w nich zakochałam ;))) szczerze polecam :D

      Usuń
  7. Piękna, jak na ślubną faktycznie oryginalna :) Na pewno zwróci uwagę Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Od nietuzinkowych gości nietuzinkowa pamiątka ;D

      Usuń
  8. Oryginalna, odważna i na pewno "nie nudna"!!! Nareszcie ktoś łamie schematy "poprawnych politycznie", nudnych, wykrojnikowych kartek. A kolorystyka zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Chasiu :) niezmiernie miło czyta się taki komentarz ;) Lubię robić "na przekór ", choć i te "politycznie poprawne" się zdarzają ;) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  9. Piękna kartka! Bardzo mi się podoba kolorystyka i cały ten... bałagan :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie nie w ślubnej tonacji, ale kto powiedział, że tak nie można? Świetna kartka i na pewno wyróżni się spośród sterty innych

    OdpowiedzUsuń
  11. wow cudna karteczka bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co za kolory, energia i piękno w czystej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam kreatywność. Pamiątka ślubna jedyna w swoim rodzaju! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna karteczka;) I jestem za... Bo dlaczego zawsze ma być biało w dniu ślubu? Przecież najczęściej życzymy kolorowych dni;) Swietnie skomponowany bukiet, ale ja jeszcze nie znam wielu nazw artykułów używanych w karteczkowej technice, więc w tej kwestii soę nie wypowiem... Tak, czy inaczej karteczka bombowa! Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) jeśli tylko coś Cię interesuje, pytaj, wytłumaczę, pomogę! Odpozdrawiam równie cieplutko :*

      Usuń
  15. Wow, mega kolory. Taka kartka na pewno zostanie wyłapana ze stosu kartek jakie dostaną młodzi. Fenomenalne tło, uwielbiam takie mediowane dzieła, bo sama nie umiem takich tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Agi ale to nic trudnego ;) ja sama dopiero zgłębiam te techniki ;D

      Usuń
  16. Odważna kolorystycznie i piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca i takie piękne żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń