środa, 15 lipca 2015

Gościnna Projektantka - Aneta

Witajcie :)

Dziś rozpoczynamy obiecane prezentacje comiesięcznej 
Gościnnej Projektantki.
Jako pierwsza zaprezentuje się Aneta


* * * * *


Witajcie :)

Mam dziś niebywałą przyjemność zagościć na blogu essy-floresy :)

Mam na imię Aneta, scrapowo działam jako Shraddha. 
Prowadzę swój blog, na którym pokazuję moje wytwory pod adresem: http://byshraddha.blogspot.com/ 

Scrapbooking poznałam wiele lat temu, jednak początkowo przez bardzo długi czas był on dla mnie tylko dziedziną do podziwiania.
Twórczo zajmowałam się wtedy biżuterią.

Ponad trzy lata temu wciągnęłam się w scrapowanie na dobre.
Przeglądałam blogi scrapowe, coraz więcej robiłam swoich prac.
A potem już poszło ;)

Dziś papiery i przydasie to jest to, 
co wypełnia większość mojego czasu :))
Robię różne parce, od prostych "czystych" form po prace bardziej mediowe, pobałaganione.

Oto kilka moich prac:








Na zakończenie chciałabym podziękować Lidii za możliwość
zaprezentowania mojej twórczości na blogu essy-floresy.

Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Aneta


9 komentarzy: