środa, 1 lipca 2015

Słoneczny scrap :)

Hej wszystkim! 

Za oknami mamy lato, momentami nawet bardzo słoneczne, więc chciałam Wam zaprezentować bardzo słonecznego scrapa! 

Użyłam w nim między innymi cudownych naklejek z nowej kolekcji Teresy Collins Nine & CO , które chciałabym Wam serdecznie polecić, ze względu na to że niesamowicie pasują do bardzo różnych prac! 

Papiery jakich użyłam to przede wszystkim kolorowa kolekcja 13 arts , przepiękny delikatny papier Graphic , a za dodatki posłużyły mi elementy z Everyday Celebration, wszystkie produkty oczywiście możecie obejrzeć klikając w podlinkowane słowa lub na samym końcu notki w obrazki :) 



Możecie przyjrzeć się detalom: 






A wszystkie produkty, których użyłam znajdziecie na półkach sklepu Essy-Floresy! 


                   

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!

Sara

8 komentarzy: