poniedziałek, 27 lipca 2015

Osiemnaście mieć lat...

Cześć i czołem.

A może przy dzisiejszej mojej inspiracji, trzeba by powiedzieć- siemanko? Moje niezdecydowanie wynika z tego, że kartka jaką wykonałam, dostanie się dziewczynie na osiemnaste urodziny. No tak. Kiedy to było...

Na szczęście scrapowanie przyszło mi z pomocą i sobie troszkę przypomniałam. 
Wyobraziłam sobie, co mi w duszy grało, gdy osiemnaście miałam lat. I tak na warsztat poszła kolorowanka. Świetny szkic wykonała JadeDragonne. Jeśli chcecie wykorzystać jej szkice, pamiętajcie, żeby spytać o zgodę. Chętnie dzieli się swoją twórczością, jednak nie na użytek komercyjny.
Pokolorowałam go kredkami.




Na bazie 14x14 przyklejałam kilka papierów, m in. WIEK PARY - TIK TAK - GRPapier Prima - Blushing FloralTaśma - Niebieska z napisami - SMASH.

Wszystko miało być kolorowe na maksa, odjechane i młodzieżowe. Jest więc i róż , turkus, romantyczne kwiaty. Dużo zwariowanych tekturek, kropeczki, maska w gwiazdki






A tak się prezentuje kartka w całej krasie.





Teraz trochę prywaty, ale chciałam coś polecić.

Ten produkt Ranger, zasługuje na wyróżnienie miesiąca. Jestem nim zachwycona, oczarowana i zakochana. Już pierwsze użycie sprawiło, że popadłam w obłęd i wszystko bym nim wysmarowała. Na szczęście powstrzymałam się w porę.

W tej kartce wykorzystałam czarny tusz, którego użyłam do pomalowania tekturek i zrobienia kilku kropek. Świetnie kryje, jest wydajny i pięknie się samopoziomuje. Nie spływa. I ten błysk oraz trójwymiar. Efekt jest zachwycający! Zobaczcie tylko.



A tutaj biały. Z mikrogranuleczkami.




Powiem Wam, że wart jest swej ceny co do grosza! I tym bardziej go uwielbiam, że nawet rozmazany zbyt szybkimi paluszkami, czy po wywróceniu się tekturki, w większości się sam wypoziomuje i nie trzeba dokładać preparatu.


P.S. Czy Wy też znów poczułyście w kościach te naście lat? Ja poczułam. Bo mam osiemnaście. Ale do pięćdziesiątki. ;)

Pozdrawiam cieplutko!







W pracy wykorzystałam ze sklepiku


        Gardenia 5 cm, kremowa  Gardenia 5 cm, różowo-biała        


24 komentarze:

  1. Co za eksplozja kolorów, śliczny stempel i super kompozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku obchodziłam podwójną 18:) Jak ten czas leci...
    Praca bardzo kolorowa, energiczna i faktycznie młodzieżowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak... Po obejrzeniu karteczki, poczułam się nie tylko jak ,,osiemnastolatka", ale jak ,,szesnastka";) Bo karteczka jest rzeczywiście bardzo młodzieżowa, a to za sprawą kolorystyki i mnogości ozdób;) Jednym słowem; przyciąga wzrok;) A artykuły ze sklepiku - fantastyczne;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię odmłodziłam. Tak, kartka na bogato. A zaopatrzenie sklepu sprzyja takiej mnogości. Gorąco polecam I pozdrawiam.

      Usuń
  4. a ja po tym poście mam ochotę się pobawić i wypróbować tusz najlepiej w jakimś fajnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jest myśl! Zapraszam na zakupy. Jesli będziesz miała pytania, służę pomocą.

      Usuń
  5. 18 mieć lat... mi już nawet do 50 mniej zostało ;)
    Kartka fajowa, energetyczna, pełna kolorów, tyle się dzieje... super młodzieżowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo radosna i energetyczna kartka! Idealna na taką szałową imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi, żeby czasem zaszaleć.Dziękuję.

      Usuń
  7. Szalona, pozytywnie zakręcona kartka dla wyjątkowej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodoba solenizantce. :)

      Usuń
  8. Cudna ....ale to już Ci pisałam :).....Kochana tych małych preparatów nie znam ....tych buteleczek....to mi się lampka z ciekawości zapaliła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam co roku obchodzę osiemnastkę :P więc taka karteczka też by mnie ucieszyła ;) Świetny efekt daje ten tusz. Kartka przecudna, ale ja to zawsze się zachwycam twoimi mediowymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka :)) Latka lecą ale nie ma co ich liczyć :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kolorów, energii i młodości jest w tej kartce.
    Patrząc na nią poczułam się dużo młodsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. 18 dawno za mną, ale z takiej kartki bym się cieszyła jak dziecko. Rewelacyjne połączenie tak wielu składników, że aż się w głowie kręci

    OdpowiedzUsuń