środa, 29 lipca 2015

Life is beautiful

Witam!

Przedstawiam Wam dzisiaj album wykonany z fantastycznych papierów -
 zestaw "Life Emporium" Teresy Collins !!!

Bardzo długo szukałam na rynku papierów o takich właśnie wzorach: stare deski, korek, plaster miodu.
Znalazłam je właśnie w tym zestawie połączone z delikatnymi deseniami w nienachalnej kolorystyce. Całość sprawia harmonijne wrażenie.
Papiery są wyjątkowo dobrej jakości, mają delikatną fakturę, są miłe w dotyku i łatwe w obróbce.

Zestaw zawiera 9 dwustronnych arkuszy i 2 arkusze naklejek. 
Cena jest przyjazna biorąc pod uwagę ilość i jakość arkuszy i dodatków.
Zestaw jest na tyle obszerny, że po wykonaniu albumu o wymiarach 20 cm x 20 cm został mi jeden cały arkusz i ścinki pozwalające na wykonanie co najmniej 2 - ch kartek. Nie wykorzystałam również wszystkich stickersów.
Oceniam, że zakup takiego zestawu jest opłacalny.

Tak prezentuje się okładka w pełnym słońcu:


a tak w cieniu:


Zdjęcia do albumu celowo wydrukowałam w kolorze sepii, by ładnie komponowały się kolorystycznie z papierami.

Część zdjęć zabezpieczona jest specjalnymi foliowymi  nakładkami. Jest to kolejny fantastyczny produkt marki Teresa Collins - zestaw foliowych nakładek na zdjęcia z nadrukami w kolorze białym.


Ja wykorzystałam nakładki w większym rozmiarze, pozostałe mam zamiar wykorzystać jako uzupełnienie stojącej ramki ze zdjęciem.
Można ich również użyć do wykonania kartki typu shaker box lub podkleić nimi otwór w pudełku na kartkę.

Zestaw zawiera 10 sztuk foliowych nakładek zabezpieczających, które jednocześnie pełnią rolę ozdobną. Wymiary dostosowane są do powszechnie stosowanych formatów zdjęć. 
Funkcjonalność tych nakładek polega również na tym, że możemy zastosować różne sposoby ozdobiena zdjęcia nie niszcząc go.


Powyżej ładnie widać nakładkę  z napisem po prawej stronie . Jest to ciekawy sposób na urozmaicenie albumu.


W zestawie znajdziemy arkusze z naklejkami oraz arkusz z elementami do wycinania. Te dwa rodzaje ozdób pozwolą na uzupełnienie albumu i stworzenie indywidualnego klimatu bez potrzeby samodzielnego tworzenia ozdób. 

Zrobiłam kilka zbliżeń abyście mogli ocenić jakość papierów. Zwróćcie uwagę na delikatna fakturę każdego arkusza. Bardzo trudno to uchwycić na zdjęciu, ale wierzcie mi na słowo - one nie są gładkie!




Papiery z tej kolekcji ładnie komponują się z ozdobami metalowymi. Kolory złota, miedzi, mosiądzu w ciekawy sposób uzupełniają kolorystykę zestawu. 



Na potrzeby tej inspiracji celowo nie łączyłam tych papierów z papierami innych producentów. Zapewniam jednak, że moim zdaniem będą ładnie wyglądały w zestawieniu z papierami w barwach brudnego różu, ecru, głębokiego brązu. Idealnie komponują się z papierem kraftowym. Celowo również nie zastosowałam wielu ozdób, bo zależało mi na pokazaniu wzorów papierów. 
Ten zestaw ma wielki potencjał i z pewnością jesteście w stanie zrobić z tych pięknych papierów o wiele ciekawsze prace.
Te papiery mają wzory nie spotykane u polskich producentów, są wyrafinowanie eleganckie i nadają się do prac w różnych stylach.
Z pewnością stare rodzinne zdjęcia w takiej oprawie zaprezentują się znakomicie. Uważam, że album w stylu vintage z rozdarciami, gnieceniami i tuszowaniami oraz kwiatami będzie się pięknie prezentował. Nadmienię w tym momencie, że wykonałam kilka prób i stwierdzam, że papiery ładnie przyjmują media.


Elementy do wycinania moga posłużyć jako karty do robienia notatek. Ja swoje wsunęłam pod zdjęcia, czekają na uzupełnienie.

Poniżej pokazuję arkusz z tego zestawu, którego nie wykorzystałam do wykonania albumu. Postaram się poświęcić kolejna moją inspirację na jakąś pracę z użyciem tego konkretnego arkusza.
Prezentuję wzory z obu stron arkusza:



Użyte produkty zostały podlinkowane w tekście, a poniżej zamieszczam zdjęcia:

   

Na sklepowych półkach znajdziecie również inne rodzaje ozdób tej marki :







To tyle na temat mojego albumu, a teraz znacznie przyjemniejsza część tego postu !

Informuję wszem i wobec, że w essowym SKLEPIE od dzisiaj - czyli od 

29.07.2015 do 04.08.2015

trwa promocja na produkty marki Teresa Collins.

Promocja nie obejmuje jednak kolekcji zimowej - zwróćcie na to szczególną uwagę przy dokonywaniu zakupów.

Produkty te znajdziecie w dziale  PROMOCJE

Biorąc pod uwagę jakość tych produktów macie wyjątkową okazję nabycia ich  po bardzo niskiej cenie. 

Mała gratyfikacja dla tych cierpliwych, którzy dobrnęli do tej części postu:

 teraz czas na ..... zabawę z produktem Teresy Collins!!!



Zabawa trwa od  29.07.2015  do 09.08.2015

Poniżej podaję warunki konieczne do spełnienia :

1. Wykonaj pracę (forma dowolna), w której wykorzystasz produkt marki Teresa Collins - praca musi być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana.

2. Na swoim blogu zamieść osobny post z wykonana pracą, linkami do wykorzystanych produktów z naszego sklepu i podlinkowanym do postu z zabawą banerkiem.

3. Jeżeli produkt został zakupiony w naszym sklepie - podlinkuj produkt do sklepu w poście na swoim blogu, jeżeli produkt został nabyty w innym miejscu - podaj tylko jego nazwę.

4. Link do postu z pracą ( nie do całego bloga) umieść w komentarzu ze zgłoszeniem do zabawy pod tym postem do północy 09.08.2015

5. Wynik zabawy ogłoszony zostanie 11.08.2015 

6. Nagrodą w zabawie jest produkt marki Teresa Collins:



Czekamy na Wasze kreatywne prace i życzymy miłego scrapowania z produktami marki Teresa Collins.

Miło nam będzie, jeżeli zajrzycie również do sklepu i wyrazicie swą opinię na temat proponowanych produktów w komentarzu pod postem. 






25 komentarzy:

  1. Uwielbiam prace oryginalne, właśnie z korka czy imitacji drewna;) tego typu materiały dają takie optyczne ciepło;) Fajne produkty oferuje sklepik;) Zaraz tam zajrzę;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękny album, kolorystyka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo gustowna praca cieszę się ze tutaj nasze komentarze są czytane a nawet są odpowiedzi bo gdzie indziej piszę i nikt nawet nie przeczyta a ja na odpowiedz czekam...czekam i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) nie dość, że czytamy to jeszcze raz w miesiącu będziemy za to nagradzać :) czekamy na każdy pozostawiony ślad :)

      Usuń
  4. Czytamy wszystkie komentarze i naprawdę cieszymy się, że chcecie wyrażać swoje opinie. Byłoby nam miło gdybyście również wypowiadali się na temat produktów : czy się podobają, czy są cenowo atrakcyjne, czy zdecydowalibyście się na ich zakup, do jakiego rodzaju prac wykorzystalibyście te produkty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, super kolorystyka. O produktach wypowiem się , kiedy je zastosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny album.
    Papiery wyglądają interesująco i te folie ochronne mnie zaintrygowały...może kiedyś się przydadzą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i mam nadzieję, że dzisiejszym postem zainspirowałam chociaż kilka osób do pracy z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny albumik, pięknie dopracowany

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za pochwały, zachęcam do wypróbowania tych produktów i zapraszam na kolejne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny album :) zainspirowałaś mnie do sięgnięcia po papiery z tej kolekcji, chciałabym się zatem zgłosić z moim albumikiem do zabawy :)
    http://jatuscrapuje.blogspot.com/2015/08/wroclove.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że właśnie taka interesująca praca została zgłoszona na wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca Roma 😃 Bardzo mi się podoba ten album - jest bardzo klimatyczny a dodatki tez robią swoje. Ja do albumu juz rok się przymierzam... bazy mam... wszystko jest tylko weny nań nie ma jakoś 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny album, bardzo "klimatyczny" i stylowy:) Do tego super opisane materiały, aż chce się kupować i tworzyć;)

    OdpowiedzUsuń