wtorek, 14 lipca 2015

"Świeżynka"

Witajcie!

Lubicie się bawić?

Jeśli tak, to zapraszamy do nowej zabawy :)


Jest to zabawa skierowana głównie do osób, 
które od niedawna zajmują się szeroko pojętym scrapbookingiem (hobby ma swój początek w roku 2014) 
i nie mają szansy na szerszą publikację swojej twórczości.

Uważamy, że to ogromna szkoda i warto takie osoby promować!

Nasze essowe DT co miesiąc wybierze dwie osoby, 
które zostaną zaproszone do zaprezentowania się na naszym blogu i FB.


Warunki zabawy:

Zabawa jest cykliczna i ogłaszana co miesiąc.
W terminie podanym na blogu oraz FB należy przesłać 
na adres essowa-swiezynka@o2.pl swoje zgłoszenie.

W zgłoszeniu podajcie od kiedy zajmujecie się scrapbookingiem,
prześlijcie nam max 5 zdjęć waszych prac, 
które uważacie za najciekawsze.
Napiszcie również koniecznie, czym jeszcze się zajmujecie.
Nie zapomnijcie podać adresu blogu.
Zgłoszenia przesłane poza terminem naboru nie będą brane pod uwagę.
Zgłoszenia raz przesłane nie przechodzą do kolejnej edycji zabawy.
Prosimy o powtórne przesłanie swojego zgłoszenia w kolejnym wyznaczonym terminie
Spośród wszystkich osób wybrane zostaną dwie, które zostaną zaproszone do zaprezentowania się na blogu i FB.
Osoby, które zostały zaproszone do zabawy otrzymują banerek, 
który mogą (nie muszą) umieścić na swoim blogu.


Na essowym blogu w zakładce "Świeżynka" powstanie podlinkowana lista do wszystkich osób, które uczestniczyły w naszej zabawie.

*****

Ogłaszamy pierwszy nabór zgłoszeń!
Zgłoszenia prześlijcie na adres: essowa-swiezynka@o2.pl do 20.07.2015. Jeszcze w tym miesiącu pierwsza publikacja.

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń i zabawy!

Powodzenia!


30 komentarzy:

  1. Fantastyczna zabawa;) Wreszcie takie ,,raczkujące" osoby ktoś dojrzał;) Sama jestem ,,świeżynką"... Gratuluję pomysłu i gorąco pozdrawiam całą essową ,,drużynę";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam, że pomysł się podoba :) zapraszamy do zgłoszenia się :)

      Usuń
  2. Już rano wysłałam swoje zgłoszenie, bo naprawdę pomysł super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym wzięła udział w zabawie ale u mnie pasja trwa troszkę dłużej. Bloga prowadzę od stycznia 2014, stąd pytanie czy mogę brać udział w zabawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niedużo dłużej :) proszę przysłać zgłoszenie :)

      Usuń
    2. Ja widzę niektóre dziewczyny też mają taki staż jak ja. Dziękuję i wysyłam:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Z przyjemnością dołączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie nam miło, zapraszam do przesłania zgłoszenia :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, oczywiście zgłaszam się do zabawy. Teraz siedzę i kombinuję, które zdjęcie wyrzucić, już doszłam do 6 i zdecydować się nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszamy do wysłania zgłoszenia, jak już się uda wybrać najpiękniejsze prace. :) Pozdrawiam. Magdalena- Essy-Floresy DT

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. To i ja jestem , zgłoszenie już wysłane , trochę za namową Marty A widze tu sama znajome twarze :-)
    Pomysł świetny i doskonała promocja dla poczatkujących Gratuluje i pozdrawiam cały zespół.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja jestem taką świeżynką :-) ale jeszcze się wstydzę zgłosić :-) zrobię to na pewno za jakiś czas... Świetny pomysł! Serdecznie pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się wstydzić :) serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Super pomysł :) dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny cieszymy się, że pomysł przypadł Wam do gustu :D czekamy na Wasze zgłoszenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane...ciężko sie zdecydować na 5 zdjęć...wysłałam 5 kolaży :/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, szkoda, że się nie łapię, bloguję i kartkuję od marca 2014;( pozdrawiam i życzę miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana łapiesz się bo w regulaminie jak byk pisze, że początek hobby to rok 2014! Wysyłaj koniecznie w następnej turze:)

      Usuń
    2. ok, super, tak to jest w czytaniu ze zrozumieniem, pewnie, że wyślę już czekam na następną edycję:)dzięki za odp

      Usuń
  12. Nazwa powinna być Essejowej bo każda ma jakąś historie w tle 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się :) "essowa" bo zabawa jest Essowa, co nie przeszkadza, by każdy opowiedział swoją historię. Na to właśnie liczymy!

      Usuń
  13. Swieżynka to moje drugie imię :-) W tym miesiącu już się nie "łapię" , ale w kolejnym...uwaga...nadchodzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł. Choć ja to jeszcze w zarodku siedzę ;) bo ledwo co zaczynam raczkować w tej technice to podziwiam i bardzo mi się podoba. Może się odważę w następnym miesiącu zgłosić swoją kandydaturę :)
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń