środa, 16 września 2015

Gościnna Projektantka - Marta.be

Witam :)

Jest mi niezwykle miło móc gościć na blogu Essy-floresy i zaprezentować moją twórczość :)
Mam na imię Marta i scrapbooking odkryłam niewiele ponad dwa lata temu, kiedy poszukiwałam ciekawych sentencji do albumu ze zdjęciami córeczki, trafiłam wtedy na kilka blogów i zobaczyłam przepiękne, kolorowe albumy dziecięce. Postanowiłam też stworzyć podobny i tak przepadłam :) 



Później były pierwsze kartki: urodzinowe, bożonarodzeniowe, później wielkanocne i tak do dziś.






Od lutego tego roku prowadzę bloga Borówkowy craft kącik, do którego odwiedzin serdecznie zapraszam:) Teraz tworzę głównie kartki, choć zdarzy mi się zrobić scrapa, blejtramik, czy album. Muszę się przyznać, że tego pierwszego, od którego cała przygoda się zaczęła, jeszcze nie skończyłam :) 




Moje prace najczęściej są "bałaganiarskie", bogate w kwiaty, które robię sama, ostatnio bardzo polubiłam mediowanie i każdą pracę nieco chlapnę tu i tam:)





Pozdrawiam :)



11 komentarzy:

  1. Oj śliczności:) Przesyłam buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe komentarze, a Essom za możliwość zaprezentowania swoich prac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po naszej stronie :) pozdrawiamy serdecznie :D

      Usuń
  3. Śliczne prace, bardzo subtelne i delikatne.
    Bardzo podobaja mi sie kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wszystkie i każda z osobna. Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace, może kiedyś będę potrafiła tak chociażby w połowie...

    OdpowiedzUsuń
  6. och a ta ostatnia to niezwykle piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń