czwartek, 3 września 2015

Pobawmy się w stylu vintage

Witam w nastroju pourlopowym wszystkich tu zaglądających systematycznie oraz sporadycznych podglądaczy!

Tych, którzy po raz pierwszy zapuścili żurawia witam szczególnie gorąco i zachęcam do stałej obserwacji i czynnego uczestnictwa w życiu bloga!!!

Po tak optymistycznym wstępie proponuję Wam dzisiaj layout w stylu vintage. Kto jeszcze takiego nie wykonał? Zachęcam do radosnej twórczości i mam nadzieję, że po lekturze posta poczujecie się dostatecznie zainspirowani i zmotywowani do wykonania pracy w tym stylu. 



Ja bardzo lubię tworzyć w tym stylu, a szczególną inspiracją są dla mnie  stare fotografie w kolorze sepii bądź podkolorowane.


Dzisiejszy LO-s jest mało mediowy, raczej "tekstylny". Dużo tu koronek bawełnianych, gazy, sznurka.

Bazą jest wielkiej urody papier marki Prima - Lover Momentos
Arkusz ma piękny nadruk i kolorystykę. Jest dwustronnie zadrukowany. Sprawdzi się idealnie jako baza kartki bądź element dekoracyjny albumu.
Papier ma niską gramaturę i dlatego musiałam bazę podkleić innym papierem dla usztywnienia. Często robię takie dwuwarstwowe tła, co w efekcie daje ciekawy rezultat.

Tło zostało ozdobione mgiełką i pastą modelującą  za pomocą maski.




Karbowaną tekturę, koronkę i brzegi fotografii potraktowałam nowym produktem - pastą żelową w kolorze miedzi Cosmic Shimmer Sparkle Paste Penny Cooper.
Pasta ma ta zaletę, że jest łatwa w aplikacji (po prostu rozmazałam ją palcami). Pasty w różnych kolorach można mieszać ze sobą dla uzyskania ciekawych kolorystycznie efektów. Idealne wprost dla tych, którzy lubią styl glamour - można nabłyszczyć dosłownie wszystko!
Pasta jest bardzo wydajna, objętość pojemnika wystarczy na bardzo długi czas użytkowania.


Nie byłabym sobą, gdybym tym razem nie użyła mikrokulek w kolorze ciemnego złota. Uwielbiam ten produkt i czesto go używam (również do ozdabiania środków własnoręcznie robionych kwiatków).

Skoro mowa o kwiatkach, to jak widać na zdjęciu użyłam gardenii w kolorze kremowym, które uszlachetniłam tuszem w kolorze różowym.




Firmowe tekturki - nowości (wkrótce w sprzedaży) ozdobiłam tuszem i preparatem Cracle Accents, dającym efekt szklanych spękań.





Na sklepowych półkach znajdziecie dużą ilość produktów, które posłużą Wam do ozdabiania prac.
Dzisiaj omówiłam tylko kilka z nich, ponieważ.... zabrakło mi powierzchni na layoucie do wykorzystania większej ich ilości.


Dziękuję za uwagę i życzę miłej zabawy z proponowanymi produktami przy tworzeniu prac w stylu vintage.



 





26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i wizytę na blogu.

      Usuń
  2. Nie wiedząc kto pisze tego posta, od razu wiedziałam, że to Twoja praca ROMA.
    Cudny scrap. Bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi, że moje prace są rozpoznawalne.

      Usuń
  3. A ja jeszcze LO nie robiłam:( Boję się dużej powierzchni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do prób, to naprawdę nic trudnego. LO-s nie musi być mediowy, nie musi mieć tak wielu ozdób, może być w stylu clean & simple. Na początek proszę wybrać ulubione zdjęcie i dodatki (to, co jest pod ręką: nitki, sznurki, ścinki) kolorystycznie odpowiadające fotografii i ... do dzieła! Naprawdę fajna zabawa.

      Usuń
  4. tak jak unikam koloru czerwonego w pracach, tak Twój layout zrobił na mnie wrażenie- jest klimatyczny i wspaniały :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ci Jadwigo za komplementy pod adresem mojego layoutu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, ciepła w odbiorze praca, oj posłużył Ci urlop ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca. Dopracowana w każdym szczególe. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Miło mi tym bardziej, że łączę przyjemne z pożytecznym.

      Usuń
  8. To jest piękne... Nie mam słów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kolorków... Piękna baza... cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ cudeńko, śliczne kolory i TYLE dodatków, śliczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasta w różnych kolorach?? Do rozmazania palcami? Rany muszę tu częściej zaglądać żeby zapoznać się z nowymi (dla mnie) produktami. Ta delikatna koronka i te kolory - arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasta ma konsystencję żelu i jest bardzo wydajna - polecam!

      Usuń
  12. cudna mistrzostwo świata dopracowane w każdym calu :) na jakim papierze wydrukowane jest zdjecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia drukuję zazwyczaj na papierze wizytówkowym z fakturą - w tym wypadku jest to "kryształ" i moim zdaniem na tym rodzaju faktury zdjęcia wychodzą najlepiej

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Cudny, cudny, cudny! Przepiękne kolory i świetny układ. Chylę czoło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lejesz miód na moją duszę...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń