niedziela, 6 września 2015

Wesołe jest życie.....

Witajcie :)

dziś mam dla Was bardzo prostą, wręcz minimalistyczną, męską kartkę.
Kartka jest na siedemdziesiąte urodziny mojego wujka.
Mam nadzieję, że nie mylę się w ocenie stopnia jego poczucia humoru i nie obrazi się o tekst
"Starszych Panów" ;)

A jak Wam się podoba taka kartka urodzinowa?





W pracy wykorzystałam niewiele artykułów, ale jest tam też fragment listka, 
który lada chwili pojawi się w sklepie, o czym oczywiście poinformujemy...

Artykuły ze sklepu:
 

  

Pozdrawiam



21 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba.jest bardzo męska i pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka, taka męska i minimalistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) zazdroszczę emerytom wolnego czasu ;)

      Usuń
  3. Mi również się bardzo podoba - oszczędna w dodatkach, ale przez to ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jest mi szczególnie miło, że się podoba, bo rzadko kiedy robię tak minimalistyczne prace

      Usuń
  4. Wygląda super. Mi zawsze brakuje weny w kwestii łączenia różnych kartek. Nie potrafię wynaleźć odpowiedniego tła. Zawsze jednak uda się kartkę zrobić. Twoja kartka jest przecudna i właściwie nadaje się dla każdego w każdym wieku jeśli zmienimy tekst ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) fakt królem życia można być w każdym wieku ;)

      Usuń
  5. bardzo ładna. posiadam ten papier i nie miałam na niego pomysłu, miło było zobaczyć tak ciekawą inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a papier jest piękny, uwielbiam między innymi motyw zegarów. A jeszcze te kolory...

      Usuń
  6. fantastyczna kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, już wiem na jaki papier zdecyduje się przy kolejnych zakupach :) rewelacyjny zestaw, cudeńko, serio

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka. Zawsze mam problem z męskimi, Ty poradziłaś sobie doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe cudo :) Stworzenie męskiej pracy do łatwych nie należy :) Nie można jej zbytnio ukwiecić i tu mam problem :D

    OdpowiedzUsuń