środa, 23 września 2015

Z drzewkiem szczęścia

Witajcie :)

W naszym DT nastąpiła mała zmiana. 
Dziś chciałabym przedstawić nową osobę, która zasili nasze grono. 
Miała ona już swoją premierę na naszym blogu jako Gościnna Projektantka.
Przyjmijcie ją ciepło i poznajcie Anetę :)


Witajcie :)

Bardzo przyjemnie mi dołączyć do essowego DT :) Dziękuję serdecznie Lidii za zaproszenie :)

Na - mam nadzieję - dobry początek przygotowałam świetlistą kartkę z drzewkiem szczęścia :)

Od pierwszego wejrzenia urzekły mnie essowe tekturki. Spośród nich do tej pierwszej inspiracji wybrałam drzewko, które ozdobiłam na bogato :)


Wykorzystałam przepiękne kwieciste papiery, ułożyłam kompozycje kwiatowe.


Drzewko potuszowałam, ozdobiłam mikrokulkami i perełkami.


Cała praca jest pocieniowana tuszami i wzbogacona drobnymi dodatkami.

Poniżej wszystkie produkty, których użyłam w pracy:
                     


Pozdrawiam serdecznie :)




15 komentarzy:

  1. Piękna praca,świetne drzewko,które pięknie ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a to drzewko podbiło moje serce :)

      Usuń
  2. ciekawa praca, fajne drzewko, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzewko. Mam nadzieję, że przyniesie komuś dużo szczęścia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z taką intencją było ozdabiane :)
      dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  4. Czekam na kolejne inspiracje:) Drzewko cudne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, cudownie wykorzystałaś ta tekturkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ale cudnie przybrane drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba :)
      dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł na to drzewko

    OdpowiedzUsuń