niedziela, 27 września 2015

Jesienne wspomnienia


Witajcie.

Nie wiem jak Wy, ale ja z dnia na dzień coraz bardziej czuję w powietrzu upływający czas. Spadające liście, mokra ziemia, mgły i przejściowe mżawki wzbudzają we mnie poczucie nostalgii. Świat z radosnego, pełnego jasnych barw zmienia się w czerwono-pomarańczowy i przytulny. I może dlatego, znowu zaprezentuję pracę w kolorach jesieni? 

Piękne papiery Joy Botanical mają uroczą paletę barw. Pasującą zarówno do bardziej letnich prac, jak i właśnie takich klimatycznych. Dużo żółci, zgaszonego różu i przydymione zielenie. Praktycznie same papiery robią pracę.




Oczywiście na mojej kartce nie mogło zabraknąć essowych tekturek. Na moją trafił ptaszek z czereśniami, którego potraktowałam tuszami Chalk Edger Prima. Nabrał kolorków i pięknie wyeksponował się na tle wzorzystych papierów.


W tym miejscu zaznaczę,że wszystkie tekturki Essy-Floresy docinamy pod wybrany rozmiar. Jeśli potrzebujecie większej lub mniejszej, piszcie do sklepu a wykonamy ją na zamówienie w odpowiednim rozmiarze.


.


W pracy wykorzystałam także gotowy tag z bloczka Primy, tasiemki, sznurek i trochę czarnego gessa. Swoje miejsce znalazł także mały, żółty polimerowy kwiatuszek. Wszystkie karty zostały postarzone brązowym tuszem. 




I to już wszystko na dziś kochani. 
Pamiętajcie, że jeszcze dziś możecie zgłaszać swoje prace na nasze wyzwanie BINGO. Serdecznie zapraszamy!





Pozdrawiam cieplutko






W pracy użyłam:


Komplet różyczek z żywicy, "French Journey"               Ayeeda Medium - Gesso Czarne

  Chalk Edger - Burgund Dark Bark                      Ayeeda Mists Pearl - Pearl Scarlet- czerwien  

JOY Paperbloc Botanical


13 komentarzy:

  1. Świetna tekturka, taka nietypowa. Pięknie komponuje się w Twojej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie tekturka jest fantastyczna i nie potrzebuje więcej dodatków. :)

      Usuń
  2. Czereśniowa tekturka bardzo smaczna. Pieknie skomponowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tekturka jest fantastyczna i świetnie wpasowała się w cudną,jesienną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowa praca, jestem pod ogromnym wrażeniem prac z tekturkami mi jakoś zawsze ciężko przychodzi ich dokładanie do prac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, Madzia. Ja mam to samo. Na szczęście ta jest na tyle fajna, że nie trzeba już nic kombinować i kartka sama się robi. :) Ale trzymam kciuki, żeby i Tobie się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny jesienny klimat :) Fajnie wyeksponowałaś tę tekturkę.

    OdpowiedzUsuń