środa, 23 września 2015

Wyniki ekspresowego candy


Witam!

Dobrze jest rozpocząć dzień od miłej niespodzianki.
Podaję zatem wyniki ekspresowego candy.

Tradycyjnie - nie obyło się bez pomyłki w liczeniu. Podaję zatem listę osób biorących udział w losowaniu do wiadomości:

1. aa_dorota
2. Elżbieta Dworowy
3. mbabka
4. Dżastii M
5. MakaArt
6. Wiktoria LK
7. Evi
8. Maede
9. Angi
10. Cudaczek
11. Magda Wo
12. Chanya13

Maszyna losująca okazała się łaskawa dla.......

Nagroda w postaci 10-ciu wybranych tekturek trafi do:



W kwestii wyboru tekturek i sposobu ich dostarczenia skontaktować się należy z właścicielką sklepu Lidią Marcinkiewicz   wysyłając wiadomość na e-mail :

sklep@essy-floresy.pl

Pozostałym uczestniczkom dziękuję za  wizytę na blogu i udział w zabawie . Zachęcam do regularnych wizyt na blogu, ponieważ dla lojalnych obserwatorów mamy wiele niespodzianek.

Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia.




17 komentarzy:

  1. I niby czytam wszsytkie posty, a candy mnie jakos ominęło...Pewnie nie czytam ze zrozumieniem ;)
    Gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak blisko było ;-) ale ja to szczęscia nie miewam w takich losowaniach. Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Mnie jakoś maszyna losująca omija dalekim łukiem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze małą uwagę i nie chcę być źle odebrana, że się "czepiam" ale nagroda powinna powędrować do Angi. Tym bardziej, że w candy podałyście "Warunki konieczne do spełnienia: komentarz pod tym postem z uwzględnieniem kolejnego numeru" a niestety Makaart tego nie zrobiła:( Takie moje spostrzeżenie*

      Usuń
    2. Przepraszam za zamieszanie, ale uznałam że Makaart nie zrozumiała tekstu bo jest Czeszką i w związku z tym nie wpisała numerka.

      Usuń
    3. To ja przepraszam za zamieszanie:(

      Usuń
  4. gratulacje ps zgadzam się z Elą miała być numeracja ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;P Angi też została nagrodzona, proszę zajrzeć do następnego postu ;)

      Usuń
    2. okis racja przecież ps już lecę czytać

      Usuń
  5. Ojej jaka miła wiadomość na wieczór:-) po raz pierwszy zostałam wylosowana! Dziekuję! Dziekuję również za nagrodę dla Angi, bo czułabym się bardzo niezręcznie - i pewnie zaproponowałabym podział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiła się super właścicielka:) Gdyby rozwiązanie było inne to wtedy Ja czułabym się w obowiązku nagrodzenia Ciebie...
      Przesyłam buziaki i jeszcze raz przepraszam na zamieszanie*

      Usuń
    2. Ela nie masz za co przepraszać :) bardzo dobrze, że zwracasz uwagę :) przypomnij się przy zamówieniu ;)

      Usuń
    3. Maede i obie jesteśmy szczęśliwcami :)

      Usuń