wtorek, 1 września 2015

sowie opowieści! :)


Hej! 

Dzisiaj mam dla Was sowie karteczki :) Do ich zrobienia użyłam bloczku papierów joy'a :) Sówki są przeurocze, a karteczki postanowiłam zrobić naprawdę proste, tak by jak najbardziej wyeksponować urodę sów :) 

Pierwsza kartka jest zrobiona bezpośrednio na białej bazie :) Do ozdoby wykorzystałam ćwieka Scrapberrys  i ich maskę oraz napis Primy - cała reszta pochodzi z Joy'owego bloczka :) 





W kolejnej użyłam nieco więcej papierków, a jedyną ozdobą spoza bloczka jest UHK-owy napis - Uwierz w siebie :) 



Na ostatniej również pojawia się maska scrapberrys - ledwo zauważalna :) cudne kryształki i taśma washi - moja ulubiona, bo pasuje mi do wszystkiego :D oraz UHK-owy napis :) 



Joy'owe sówki zdecydowanie skradły moje serce i myślę, że to przede wszystkim one zasłużyły na pierwszoplanową rolę w tych karteczkach :) 

Mam nadzieję, że sówki Wam się spodobały, jeśli tak to lećcie do Essów i zamawiajcie, bo jeszcze Wam odfruną! :D 

Wykorzystałam: 

         


Pozdrawiam Was serdecznie! 

Sara


14 komentarzy:

  1. Jak ja kocham sówki, a Twoje są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łączę się w tej miłości i serdecznie dziękuję! :D

      Usuń
  2. piękne karteczki, a wlaśnie zastanawiałam się nad fenomenem sów (kartki, zeszyty, dziecięce kocyki, swetry, bluzy wymieniać mogłabym bardzo długo) nad innymi ptakami np srokami czy bocianami i nie wiem co je tak wyróżnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu sowy, bociany w sumie też mogłyby być słodkie :D albo takie śmieszne kurczaki xD ale wciąż nie zmieniam zdania, że sowy są urocze :D i dziękuję!

      Usuń
    2. oj tak, są bardzo urocze :D a w Twoim wykonaniu to prawdziwe cudeńka!

      Usuń
  3. No naprawdę ciężko wybrać. Co jedna to ładniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No naprawdę ciężko wybrać. Co jedna to ładniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No naprawdę ciężko wybrać. Co jedna to ładniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę... jakie sowie śliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki z sówkami, sama nie wiem która podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń