poniedziałek, 21 września 2015

LO z Madsem


Witam!

Proponuję dzisiaj jako inspirację layout.
Kompozycja centralnam warstwowa. Ponieważ zdjęcie jest dużego formatu i zajmuje sporo miejsca zaszła konieczność skoncentrowania się na detalach. Zdjęcie jest czarno - białe i dlatego kolorystyka jest podporządkowana zdjęciu. Złagodziłam te szarości i czernie odrobiną pudrowego różu.


Jako tło LO-sa posłużył mi papier  MME - Greet "Hello" - dwustronny. Ja wykorzystałam stronę w szarą deskę - wzór i kolor fantastyczne! Od dawna myślałam jaki papier zastosować w kontraście do tego zdjęcia i ten właśnie arkusz spodobał mi się od pierwszej chwili. 

Pozostałe papiery to marka Teresa Collins, aczkolwiek nie ma ich w sklepie. Ja natomiast uparcie promuję produkty tej marki, ponieważ uważam, że warto je kupować. Już za parę dni produkty tej marki dostępne będą w sklepie z korzystnym rabatem.




Tekturka z napisem z tego zestawu podrasowana została tuszem i medium pękającym.
 Użyłam również białe gesso do maski w kształcie zegara, a po rozwodnieniu pochlapałam nim tło aby trochę rozjaśnić layout.
Dołożyłam niewielką ilość złotych akcentów przy pomocy złotego pearlmakera.




Tak zwany "męski" layout to praca niełatwa do wykonania. Zachodzi bowiem potrzeba dobrania odpowiedniego tła oraz wypełnienia go stosownymi detalami. Odpadają raczej kwiatki i inne "słodkie" dodatki. Myślę sobie nieskromnie, że udało mi się uchwycić klimat zdjęcia.
Te osoby, które mnie bliżej znają wiedzą, że layout z Madsem Mikkelsenem w roli głównej to już dwunasty
LO-s z jego zdjęciem.
Jeżeli chcecie obejrzeć poprzednie, musicie niestety przekopać gruntownie mojego bloga.

Kto cierpliwie doczytał do tego momentu?

ogłaszam

 EKSPRESOWE CANDY !!!

Warunki konieczne do spełnienia: komentarz pod  tym postem z uwzględnieniem kolejnego numeru

Candy trwa dwa dni : 21 i 22 września 2015
Nagrodą będzie:  zestaw 10-ciu tekturek do wyboru

Wyniki podamy : 23 września 2015

Dziękuję za uwagę i życzę kreatywnej pracy z produktami dostępnymi w sklepie.

  




26 komentarzy:

  1. 1. zgłaszam się do cukiereczkowej zabawy

    LO jak zwykle bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Piękna praca i tyle detali:) Liczę na szczęście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w kolejce! Dziękuję za komplement dla mojej pracy.

      Usuń
  3. 3. Świetne LO a róż pudrowy sprawdza się nawet w męskich pracach, co widać Ciebie. Pozdrawiam i zgłaszam swoją'' 3" do ekspresowego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Twój LO mnie zachwycił. Dla mnie LO już jest tematem trudnym a męskie to coś prawie nie osiągalnego dla mnie. Fantastycznie Ci wyszło. Każdy detal dopracowany i dobrany idealnie. Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że moja praca spodobała ci się. Życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. 5. Niesamowite LO, tyle się na nim dzieje... w dodatku męskie... Muszę poszukać któż to, bo twarz jakby znana, choć nie do końca ;-)
    Podziwiam i grzecznie staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To duński aktor Mads Mikkelsen. Dziękuję za komplement dla mojej pracy i życzę by maszyna losująca była dla ciebie łaskawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. 6. Z ciekawością doczytałam post do końca... Męskie LO to rzeczywiście temat nie łatwy. Tobie poszło znakomicie...Podziwiam i z przyjemnością biorę udział w Candy. Z pozdrowieniami. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że to co chcę przekazać znajduje odbiorców. Życzę wielu łutów szczęścia w losowaniu!

      Usuń
  9. 7. Ależ mroczne LO... Ja też się zgłaszam do candy! Może los się uśmiechnie...? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Losowi czasem trzeba dopomóc i zostawić komentarz. Nie zawadzi też wpadać do nas częściej, bo mamy dużo niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. 8. Wow, niesamowity klimat stworzyłaś. Uwielbiam takie szaleństwa mediowe. Oczywiście musiałam sobie wygooglować Pana bo nie wiedziałam kto to :D A na candy z chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę aby szczęście uśmiechnęło się do ciebie a maszyna losująca była łaskawa.

      Usuń
    2. Życzę aby szczęście uśmiechnęło się do ciebie a maszyna losująca była łaskawa.

      Usuń
  13. 10 czadowe lo, świetne jest, to prawda prace dla facetów zawsze są takie... bezkiwatkowe ;P, a to utrudnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto spróbować zrobić coś wbrew rutynie, niekomercyjnie i dla własnej satysfakcji. Powodzenia w losowaniu życzę.

      Usuń
  14. 11. Świetne męskie LO, dodatki idealne, podoba mi się podrasowana strzałka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, miło mi. Czekam na Twój debiut w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń