poniedziałek, 7 września 2015

Notesik

Witam kochani :)
Dziś przygotowałam dla Was notesik w mocnych morskich kolorach.Mediowanie nie jest moją mocną stroną ale na prawdę ciężko się oprzeć,aby nie wykorzystać cudowności jakie oferujemy w naszym sklepie.A różnokolorowe brokatowe pasty to już mistrzostwo świata.








Przy tworzeniu notesu wykorzystałam z wielką przyjemnością 


     




    



       


mam nadzieję,że choć troszkę Was zainspirowałam :) 

pozdrawiam bardzo serdecznie - Agnieszka 





16 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudeńko wyczarowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jaki cudny mediowy notes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny notes, ale do torebki raczej się nie da go włożyć, bo w krótkim czasie z tych kwiatów nic by nie zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notes, taki "wypasiony" i na biureczku prezentować będzie się doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!!
    Chętnie bym go przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga dołują mnie Twoje prace, jesteś moją mistrzynią, uwielbiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie też :* niech Cię nie dołują!!! niech inspirują :) pozdrawiam ciepło !!!

      Usuń
  7. Cudo, cudeńko. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki notesik to każdy chciałby mieć, chyba bym go sobie w ramkę oprawiła :) Cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń