poniedziałek, 14 września 2015

Świeżynka - Wiktoria


Witam Was serdecznie.

Na początku chciałam bardzo podziękować całemu DT za wyróżnienie. To bardzo miłe uczucie zostać zauważonym i docenionym ;)

Specjalne podziękowania dla Marty za to, że mnie zachęciła.  

Na imię mam Wiktoria, prowadzę bloga o nazwie Mamuśkowe Robótki, prywatnie zajmuję się dziećmi i domem. Wieczorami, kiedy mam czas dla siebie powstają różne moje „dzieła”. Wszystko zaczęło się w kwietniu 2014 roku. Wtedy właśnie powstała pierwsza filcowa torebka dla mojej córki. Z czasem doszłam do tego, że szycie, to nie to, próbowałam plątać bransoletki, aż natrafiłam na pojęcie quillingu… i przepadłam. W październiku 2014 roku powstała pierwsza kartka – urodzinowa. Kartka skromna z dużym prostym quillingowym kwiatem. Po dziś dzień można ją podziwiać wyeksponowaną u mojej mamy ;)

Coraz bardziej rozwijałam swoją pasję do papieru. Powstawały kolejne prace typowo quillingowe, ale także coraz bardziej scrapbookingowe. Muszę przyznać, że rzadko ale jednak, zdarza mi się jeszcze coś uszyć ;) Jakiś czas temu dla znajomej poczyniłam filcowy igielnik.


Oto moje quillingowe dumy -  bombka i wielkanocny świecznik


 Ze względu na moje uwielbienie do paseczków, jeżeli tylko czas pozwoli, staram się do pracy dołączyć choćby jednego poskręcanego kwiatuszka. Poniżej przedstawiam Wam kilka moich prac:




\


 Zdarzyło mi się spróbować też decoupageu.


Ostatnio hitem dla mnie są media. Powolutku uczę się jak je wykorzystywać.

Jeżeli udało mi się Was choć trochę zainteresować, zapraszam na mojego bloga  http://mamuskowerobotki.blogspot.com/.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

Wiktoria

12 komentarzy:

  1. Super Ci wychodzi to "kręcenie" :)) Na bloga zaraz idę popodziwiać inne prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cie poznać :). Przepiękne prace robisz. A quilling bardzo podziwiam.
    Ja też jestem świeżynką w technice scrapowania.. ale coraz lepiej mi to idzie. Zapraszam do siebie.
    http://magdaandscraping.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w blogowym świecie pozytywnie zakręconych:) Podobają mi się Twoje quilllingowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite projekty, cudne zawijaski, świecznik pełen radości ....moja buzia się do niego śmieje :) Dziękuję Wiki za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace. Qulling'owe elementy piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiki gratulję wyróżnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite prace , szacuneczek

    OdpowiedzUsuń