niedziela, 13 września 2015

I ślubuję Ci......

Witajcie :)

Wrzesień do świetny miesiąc na śluby :) Ma literkę "r", a do tego często piękną słoneczną pogodą, ale już bez upałów nie dających żyć...

I w takim słonecznym, złoto-jesiennym kolorze przygotowałam dwie bardzo podobne kartki.
Jako bazę wybrałam piękne papiery Galerii Papieru "Świeżo Malowane II" 3 i 6, a do tego kremowo-złote dodatki.










Parom Młodych życzę wiele słonecznych dni na ich drogach i mam nadzieję, że kartki się spodobają ;)

W pracach wykorzystałam:

  


  
Pozdrawiam






15 komentarzy:

  1. Piękne prace.piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne delikatne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to zasługa papieru, z którym świetnie się pracuje :)

      Usuń
  3. Ostatnio lubię prostotę i takie karteczki są cudne. Twoja też ma to coś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też lubię prostotę, choć muszę przyznać, że coraz bardziej podobają mi się takie pełne, wręcz przeładowane, w mocnych kolorach, ale jeszcze jakoś nie mogę spróbować nawet zrobić coś takiego...

      Usuń
  4. Prosty i pięknie skomponowany komplecik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń